Ebberup Idrætsforening

Ebberup Idrætsforening er en forening med plads til alle. Du kan dyrke sport/motion på mange forskellige måder og flere niveauer.

EIF satser på bredde idrætten i alle afdelingerne og gør meget for at alle medlemmer, uanset alder og køn, skal føle sig velkommen.

Dette gælder naturligvis også for trænere, instruktører, bestyrelser og andre frivillige - der ønsker aktivt at støtte det sociale, kulturelle og sportslige liv i Ebberup og omegn - til gavn for alle.

Vi tilbyder fodbold, håndbold, gymnastik, senioridræt, løb, petanque og fitness, så det er bare om at komme i gang.

Henvend dig gerne til den afdeling du har interesse for, vi har nogle super gode folk klar både i bestyrelserne og som trænere og instruktører. De vil gerne vejlede dig så du kommer godt i gang.

Alle idrætslige aktiviteter foregår i Ebberup Hallerne, boldbanerne omkring hallerne samt på Petanque anlægget på Skolevej - lige overfor skolen, børnehaven og vuggestuen.

Husk at du altid er velkommen til at kontakte den enkelte afdeling, hvis du har spørgsmål til de enkelte hold, gerne vil vide mere om EIF, hvordan du kan prøvetræne på et hold eller hvordan du melder dig ind i EIF, så du også kan blive en del af vores alles idrætsforening.